Pysznie u Marty

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nudle z patelni curry Knorr

To bardzo aromatyczne danie, mój mężczyzna wchodząc do kuchni zapytał, co tak ładnie pachnie. Myślę, że to kokos spowodował ten miły dla noska aromat...

Składniki na 2 osoby:

  • 1 opakowanie Knorr nudle z patelni curry
  • 200g piersi z kurczaka (tak jest napisane na opakowaniu, lecz ja to troszeczkę zmodyfikowałam i w moim daniu użyłam mięsko z jednego udka z kurczaka odkrojone od kości, a samo udko pozostało mi po gotowaniu rosołu dzień wcześniej)
  • 1 cebula pokrojona w paseczki
  • olej do smażenia
  • szczypta imbiru
  • ząbek czosnku
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • 2 łyżki ketchupu pikantnego
  • szklanka wody
  • 50g śmietany (tu też zmodyfikowałam i użyłam dosłownie troszeczkę mleka, które uznałam, że dobrze będzie się komponowało z kokosem i doda daniu "lekkości")

Przygotowanie:

Podsmażyć mięso i cebulę. Dodać imbir, czosnek, wiórki, ketchup, a następnie nudle z opakowania i wsypać zawartość saszetki z przyprawami. W saszetce wyczułam głównie curry, taka też nazwa dania, ale nie mam pojęcia, czy coś jeszcze w tej saszetce było innego:)
Całość zalać szklanką wody i co jakiś czas przemieszać. Patelnię trzymać na ogniu aż do czasu, gdy cała woda odparuje. Pod koniec smażenia dodać śmietanę lub troszkę mleka, tak jak ja to zrobiłam.

Smacznego!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania :-)