Pysznie u Marty

poniedziałek, 15 września 2014

Torcik naleśnikowy Alpro

Składniki: 

  • 1/2 szklanki napoju czekoladowego Alpro,
  • 1/4 szklanki wody gazowanej,
  • 2/3 szklanki mąki pszennej,
  • 1 jajko,
  • szczypta soli,
  • olej do smażenia,
  • 1 deser waniliowy Alpro (ja byłam w posiadaniu przywiezionego ze Słowacji deseru ciasteczkowego i dlatego użyłam właśnie tego, ale waniliowy też się dobrze sprawdzi).
  • Wykonanie: 

    Napój Alpro, wodę, mąkę, jajko, sól i odrobinę oleju wymieszać dobrze na jednolitą masę. Smażyć na rozgrzanym oleju malutkie placuszki pancakes. Ja do tego celu użyłam swojej mini patelni, więc wyszły mi równiutkie,a le jeśli nie macie takiej spróbujcie na dużej. Aczkolwiek, nie ukrywam, że zrobienie równych placuszków będzie trudniejsze. Placuszki układać jeden na drugim przekładając odrobiną deseru i voila, nasz torcik naleśnikowy gotowy. Można jeszcze udekorować wierzch np. owocami.



    Smacznego!

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Zapraszam do komentowania :-)