Pysznie u Marty

środa, 1 lipca 2015

Kawa mrożona czekoladowo-bananowa z Malibu

Składniki: 


  • kawa mielona lub ziarnista,
  • woda do zaparzenia kawy,
  • kostki lodu w ilości wg upodobania,
  • schłodzone mleko,
  • schłodzony napój czekoladowy Alpro,
  • banany (w ilości 1 sztuka na każdą porcję kawy, którą chcemy wykonać),
  • 1 łyżeczka cukru trzcinowego, np. Sante,
  • 3 łyżki stołowe rumu kokosowego typu Malibu,
  • Blender Aura 2w1 marki Russell Hobbs.

Wykonanie: 

Na początek kawę ziarnistą zmieliłam w młynku będącym na wyposażeniu blendera Aura 2w1. W kila sekund otrzymałam aromatyczną kawę mieloną, którą wykorzystałam w dalszej części tego przepisu. Zmieloną kawę zaparzyłam w kawiarce, a w tym czasie do kielicha, czyli drugiego elementu mojego blendera, wrzuciłam i nalałam wszystkie pozostałe składniki. Zaparzoną kawę nieco przestudziłam, by nie wlewać jej zbyt gorącej, a następnie całość zblendowałam do jednolitej konsystencji i serwowałam w schłodzonych szklankach. Taka mrożona kawa jest idealna na gorące letnie popołudnia.







Smacznego!

2 komentarze:

  1. Pychotka! Muszę koniecznie przetestować Twój przepis :)Musiało smakować wyśmienicie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie smaków:)
    Pozdrawiam!
    www.kornikwkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania :-)